Bij PSV in Eindhoven werd het Aag Van Surksum tornooi gespeeld, we trokken er met enkele jeugdploegen heen.
Het werd een dag met sport, blije gezichten en leuke wedstrijden.
Onze J12, J14, J16 en J18 trok dus naar Nederland en dat werd een dag vol mooie matchen, veel speelplezier en een geweldige sfeer.
We keren trots naar huis met 2 gouden en 2 zilveren bekers — een mooie beloning voor het enthousiasme en de inzet van onze teams.
Naast het veld was het minstens even gezellig, met veel ouders langs de lijn, leuke babbels en een fijne club vibe de hele dag door. Zelfs een paar regenbuien konden de sfeer niet verpesten.
Kortom: plezier, gezelligheid en mooie resultaten. Een geslaagde dag. Een mooie afsluiter van het seizoen.





_001.jpg)
.png)


