Maandag is het handbalkamp voor de jongens en meisjes van de lagere school officieel van start gegaan!
Met maar liefst 56 enthousiaste kinderen, verdeeld over 4 groepen, belooft het een sportieve topweek te worden.
We begonnen met een leuke gezamenlijke opwarming, waarna de kinderen elke dag stevig aan de slag gaan, zowel binnen als buiten op de beachhandbalterreinen.
Vandaag kregen de oudste deelnemers een speciale training van niemand minder dan Korneel, de trainer van onze H1!
Ook enkele spelers van de eerste ploeg kwamen langs om samen een wedstrijdje te spelen. Wat een belevenis!
Als beloning voor hun geweldige inzet kregen de kids een verfrissend ijsje – meer dan welkom met dit warme weer!
We kijken al uit naar morgen voor weer een dag vol plezier, teamspirit en handbal!





_001.jpg)
.png)


